Tuesday, June 21, 2011

CERITERA CHENTA



 
 
 
 
 
semuanya berlaku dalam sekelip mata..
tak terlintas di fikiran aku bahawa semuanya akan jadi begini...
rasa macam magik pun ada juga..
entah lah...
aku sendiri tak pasti dengan apa yang aku alami..
mungkin ini cuma satu mimpi..
dan bila aku terjaga nanti..
semuanya akan kembali seperti sedia kala...
tapi ini adalah kenyataan...
kenyataan yang bisa merubah hidup aku sepenuhnya..
apakah aku mampu untuk menjalaninya..
hurmmmmmmmmm.....
aku tak tahu...
apa yang aku pasti cuma..
hati ku dah di miliki oleh nya..
aku tak bisa jauh dari nya..
betul kata orang..
tak kenal maka tak cinta..
walaupun pertemuan yang singkat tapi hati aku dah terpaut..
aku tak tahu kenapa..
dia seperti diri aku sendiri...
di hadapannya aku tak perlu berpura-pura...
aku seperti aku..
mungkin kami memang di takdir kan untuk hidup bersama..
apa-apa pun aku cuma berdoa agar jodoh kami berpanjangan..
aku akan mencuba yang terbaik untuk hubungan ini..
biarlah dia yang mengubat semua kisah duka ku..
akan ku mulakan hidup yang baru bersamanya..
aku serahkan semua di tangan nya..
seperti yang mamy aku cakap..
belajar la mencintai orang yang mencintai kita..
hargai lah orang yang menghargai kita..
sayangi lah orang yang menyangi kita..
aku cuma harapkan yang terbaik untuk hubungan ini..
ini adalah permulaan kisah hidup ku..
walaupun perjalanan masih jauh kehadapan..
aku siap menempuhi bersama-samanya..
doakan kami agar kami sentiasa bersama sehingga ke akhir hayat...
AMEN.



p/s: therima kaseh chenta..kerana kau ku berseri...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top