Thursday, June 23, 2011

UNGKAPAN KATA



aku ni memang dah hilang akal agaknya...
kenapa lah aku bodoh sangat..
kenapa aku selalu kalah pada godaan...
aku betul2 bodoh...
aku tak patut buat macam tu...
aku macam tak ada harga diri ja...
murah sangat ka aku ni???
kenapa aku buat macam tu???
bukan kah mencari nahas namanya tu...
aku ni tak pernah serik2 dengan pengalaman lalu lah...
bodoh betul...
aku terlalu ikutkan hati..
macam ni lah kejadiaan nya..
akhirnya aku sendiri yang merana bha...
lepas ni aku betul2 mau berubah..
aku janji dengan diri aku sendiri...
aku tak mahu jadi macam ni lagi...
aku mahu kan kehidupan yang sempurna..
biarlah pengalaman lalu jadi kisah teladan buat aku...
aku tak mahu ulanginya lagi...
ya TUHAN aku mohon pada MU...
beri lah aku petunjuk...
KAU bimbing lah aku menjadi insan yang berguna...
aku tak mahu terus terjebak dengan kehidupan macam ni...
aku tak mahu terus hanyut di buai mimpi yang kosong..
aku tak mahu terus hidup dalam dunia khyalan..
aku mahu bangun dari semua ini...
ya TUHAN berilah aku kekuatan untuk menempuhi liku2 kehidupan...
berilah aku jalan yang luas agar aku temukan kedamaian...
aku ingin yang terbaik untuk diri aku..
banyak lagi cita2 aku yang belum aku kecapai...
ya TUHAN bantu lah aku untuk menggengam semua yang aku impi kan..
cuma padaMU tempat aku mengadu..
berilah aku ruang kesempatan...
cuma itu pinta ku..
AMEN..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top